niedziela, 1 września 2013

Kwiecista bluza z króliczkiem

W tym roku polskiego lata mógłby pozazdrościć nam niejeden Europejczyk. Było gorąco, wręcz upalnie, w mieście te 40 stopniowe temperatury były naprawdę ciężkie do zniesienia, ale uwierzcie mi ja nie narzekałam. Tego lata nie musieliśmy odziewać się w ciepłe swetry, a letnie sukienki wykorzystałyśmy na maksa.
Hunter to chyba ulubiony but, a na pewno kalosz mam blogerek. Nasze kupiliśmy na wyprzedaży, dlatego nie mieliśmy wyboru co do koloru. Lepiej zaprzyjaźnimy się z nimi dopiero jesienią, ale czerwony gumiak przypadł nam już do gustu. Dzisiaj w ryzykownym, bo biało - różowym towarzystwie bluzy Joules. Joules to angielski sklep, który swoją sprzedaż zaczął właśnie od kaloszy. Teraźniejsze bardzo wesołe i kolorowe buty znacznie odbiegają od tych sprzed trzydziestu lat, kiedy zaistniała marka. Gdybyśmy nie natrafili na dobrą cenę Hunter, mielibyśmy pewnie gumiaki Joules, gdyż ubrania z królikiem lubi już cała moja rodzina. Fajna bawełna, intensywne kolory, dbałość o szczegóły ( ciekawe guziki, piękne wykończenia, kolorowe podszewki ), a wszystko to dostępne online :)



Let me in ...

Let me out !

A niedobra mama i braciszek nie pomogą tylko się śmieją ;)




Julia ubrana :
Bluza - Joules
Spódniczka - Gap
Torebka - Zara
Kalosze - Hunter

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam torebki, małe i duże nie ma różnicy mam ich pełną szafę. Taką czerwoną też bym chętnie nosiła:)) Gumaki też super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska bluza i widzę od Joules ;) ja przymierzałam sie do sukienki od nich w piękne kwiaty,ale cena trochę wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, trzeba sprawdzać stronę Joules, bo często robią 2o% obniżki i oczywiście sezonowe większe wyprzedaże :)

      Usuń
  3. kocham Huntery a od Julci czerwonych nie można oderwać oczu...są piękne..śliczna stylizacja ...Ps Też ma córcię Julię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja ! Uwielbiam hunterki ;) niestety my musimy jeszcze poczekac bo noe ma naszego rozmiaru ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. kalosz - prima sort, Modelka - pierwsza klasa, uśmiech Brata - bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. A czerwone kalosze i torebka pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń