środa, 19 lutego 2014

Fed up of the rain

Jedno z pierwszych skojarzeń, które przychodzą nam do głowy, kiedy myślimy o Anglii to mgły i deszcze. Kiedy tylko miałam okazję przedstawiałam mój punkt widzenia i spostrzeżenia na ten temat, bo co prawda pogoda nas tutaj nie rozpieszcza, ale aż tak źle nie jest. Rzadko możemy cieszyć się tak pięknym latem jak w Polsce, a wiatry, które zdają się nigdy nie opuszczać tej wyspy, przynoszą naprawdę chłodne, wręcz przeszywające do szpiku kości powietrze. Zobaczyć jednak w tym kraju nawet poranną mgłę to coś bardzo niespotykanego i rzadkiego. Jeśli chodzi o deszcz to bywa naprawdę różnie, ale do ostatnich tygodni wszystko mieściło się w granicach normy. Jednak od początku tego roku deszcz nie przestaje padać, podtapia okoliczne wioski, miasteczka. Setki domów w moich ukochanym Windsor zostało ewakuowanych, grozi im zalanie przez Tamizę, która więcej deszczu nie jest w stanie już przyjąć. Wszyscy mamy naprawdę dość tej ponurej pogody i nieustających opadów.
Moje dzisiejsze relacja to kilka fotek z niedzielnego spaceru, kiedy to na cały dzień wyszło słońce, a my mogliśmy wypełznąć ze swoich jaskiń  i chociaż w minimalnym stopni naładować się pozytywną, słoneczną energią.
Zdjęcia robione telefonem, dlatego ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Niestety mój aparat, a konkretnie obiektyw nie przetrwał trzeciego upadku z dużej wysokości. Sklejone wcześniej zaczepy połamały się na jeszcze drobniejsze części i nie nadają się do naprawy. Czekam, więc na nowy obiektyw, a że mamy teraz tydzień wolny od szkoły, żałuję bardzo bo nie mogę robić ładnych zdjęć.
















Julia ubrana :
Kurtka - Mini Rodini
Leginsy - H&M
Bluzka - Pola&Frank
Buty - Emu

2 komentarze:

  1. Co to za imprezy były?Śliczne dzieciaczki:))Ciocia Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśląc o Anglii, mam tylko cudowne skojarzenia ..a pogoda zawsze mnie rozpieszczała, temperatura około 13 stopni zimą, robiła na mnie wrażenie , deszcz oczywiście bywał ale krótko ...z pogodą czy bez- kocham Londyn ,dla mnie to kopalnia inspiracji..odżywam tam . Zdjęcie przesłodkie w tych nakryciach głowy ..super ..Dużo słońca!!! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń